Betaling med EAN nummer
Alle offentlige institutioner, der anvender et EAN nummer til elektronisk fakturering, kan afgive ordrer hos os.
Bestilling med EAN kan gøres online eller via e-mail.
Online
Udfyld EAN nummer i feltet på siden der viser indkøbskurven eller send nummeret til os på e-mail.
Dernæst er det vigtigt at vælge EAN FAKTURA som betalingemetode ved gennemførsel af bestillingen.
Bestilling via e-mail
Vores e-mailadresse er: info@eanatomi.dk
En indkøbsordre på e-mail eller en almindelig e-mail med følgende oplysninger sendes til os:
- EAN nummer
- Betalingsadresse
- Leveringsadresse
- Kontaktperson (der er ansvarlig for at afgive ordren)
- Kontaktoplysninger: telefonnummer og e-mailadresse
- indkøbsreference f.eks. indkøbsordrenummer
Vi tilbyder 30 dages kredit til alle gyldige offentlige institutioner
Vi besvarer gerne alle spørgsmål vedrørende din ordre hos os. Kontakt os gerne.
BREDT UDVALG OG NEMT OVERBLIK
Hos eAnatomi har vi lang erfaring med levering af anatomiske modeller til offentlige institutioner i hele Norden, og vi er særligt opmærksomme på de krav og behov, der følger med. Vi arbejder løbende for at gøre det endnu lettere for offentlige institutioner at forny og forbedre de anatomiske modeller og plakater, som anvendes indenfor undervisning af både studerende, patienter og personale. På vores hjemmeside er det nemt at overskue udvalget og se lagerstatus og pris (bemærk, at vores priser er inklusiv moms, og at man indenfor det offentlige budgetterer med eksklusiv momspriser)
DEN HØJESTE KVALITET ELLER DEN LAVESTE PRIS - EANATOMI HAR BEGGE DELE
eAnatomi indkøber modeller fra en lang række producenter, som strækker fra det bedste producenter i verden som f.eks. SOMSO Modelle, til de billigste, som stadig formår at levere brugbare modeller blot til en meget lav pris. Uanset hvilket budget eller behov, kan eAnatomi levere en god og rentabel løsning med prisgaranti.
NEM, HURTIG OG SIKKER BETALING MED EAN
Hos eAnatomi er betaling via EAN helt naturligt. Bestillinger som foretages via hjemmesiden, skal blot tilføjes EAN-nummeret under kundeoplysningerne, som efterspørges i bestillingsprocessen. Fakturaen fremsendes herefter elektronisk til det oplyste EAN-nummer, når varerne er sendt afsted.
30 DAGES BETALINGSFRIST OG FRI LEVERING
Bestillinger fra offentlige institutioner og myndigheder, indebærer ofte krav om fri levering og 30 dages betalingsfrist. Derfor er det en selvfølge for eAnatomi at leve op til disse krav, hvorfor vi tilbyder fri levering til døren på alle ordre. Fakturaen fremsendes med et indbetalingskort også kaldet en FI-kode, som gør betalingen nem at administrere.
KUNDESERVICE ALLE HVERDAGE MELLEM 08.00 OG 18:00
Du kan altid kontakte eAnatomi per telefon eller email og forvente et hurtigt svar. eAnatomi står altid klar til at hjælpe ved produktspørgsmål eller andre henvendelser.
EU-virksomheder med gyldig momsregistrering
Bestiller du fra en momsregistreret virksomhed indenfor EU, kan du bestille momsfrit. Momsfrie ordrer skal behandles manuelt, og derfor beder vi venligst om følgende:
Sørg for, at dit momsnummer er gyldigt ved at tjekke det på VIES-webstedet: https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation
Hvis dit nummer er gyldigt, bedes du bestille via en e-mail, så vi kan oprette ordren manuelt og sikre korrekt fakturering. Send derfor venligst en e-mail til info@eAnatomi.dk med følgende oplysninger;
- De ønskede produkter
- VAT / momsnummer
- Kontaktoplysninger, tlf.nummer, e-mail, Attentionperson
- Faktureringsadresse og leveringsadresse
Vores e-mailadresse er: info@eanatomi.dk